Tuesday, October 18, 2016

Die Opstel Van Investment Fund

Die opstel van Investment Fund Die opstel van Investment Fund Die opstel van Investment Fund Hi almal, Ek is op soek na 'n beleggingsfonds met my sakevennoot begin. Ek is gebaseer uit die VSA en hy is in die Verenigde Koninkryk, sal ons net forex handel. Ek weet in die VSA as daar minder as 15 beleggers dan sal ek reg wees sonder lisensie, want dit word beskou as vriende en familie. Sommige mense sal belê in die Verenigde Koninkryk en ander uit die VSA. Ek het gedink as ek 'n geld bestuurder rekening oop te maak met 'n makelaar, dan beleggers kan 'n rekening onder die naam oopmaak, maak 'n deposito en ek kan alles met 'n meester rekening handel. Dit mag egter moeilik met beleggers uit verskillende lande (UK makelaars nie aanvaar Amerikaanse kliënte en dies meer). Sou dit die beste om 'n vennootskap met beperkte aanspreeklikheid te vestig in 'n land wat 'n belasting paradys soos BVI, Kaaimanseilande, ens het dan beleggers geld stuur na die LLP en dan kan die LLP die geld handel van een rekening? Sal dit baie waardeer bietjie raad / rigting. Dankie! Geredigeer deur perfectagent008; 19 Maart 2012 by 23:26. Rede: spelling wysig


No comments:

Post a Comment