Thursday, October 6, 2016

Teenage Desperate Housewives Ster Wil Word Jou Voorraad - Trading Guru

Teenage Desperate Housewives ster wil word jou voorraad-Trading Guru Rachel Fox Foto: Jen Lowery / Splash News / Corbis Verlede week het die mees boeiende onderhoud op CNBC & mdash; die een wat handelaars regoor Wall Street un-stom hul TV's gemaak en opdirken & mdash; bestaan ​​uit voorraad-pluk advies van 'n onwaarskynlike bron: Rachel Fox, die 16-jarige aktrise beste bekend vir die speel van die psigopatiese stiefdogter Kayla Scavo op Desperate Housewives. Fox, wat stoot haar nuwe blog (Fox op aandele), is 'n dag-handel entoesias. Dit op sigself is nie alles wat ongewoon; wat maak dit so merkwaardig maak, is dat sy is regtig 'n goeie. Van haar MacBook Air, die gebruik van e-handel sagteware en self-geleer tegniese ontleding, Fox verhandel 338 aandele verlede jaar vir 'n totale opbrengs van 30,4 persent. Dit is meer as heining-fonds Titans soos Ray Dalio en John Paulson het, en dit sou haar in die keurig-boonste vlak van alle fondse loop sit deur baie meer ervare handelaars. Ons het met Fox ná haar CNBC getref om tegniese ontleding, haar belegging afgod Warren Buffett, en wat sy hoop om te koop met haar winste praat. Is dit pret om op TV as 'n mark guru? Eerlik, dit was groot. My site neergestort van al die treffers. Hoe het jy selfs betrokke te raak in voorraad-handel? My ouers verduidelik die aandelemark vir my, want dit & rsquo; s so 'n groot, belangrike deel van die lewe. Hulle didn & rsquo; t verwag dat ek so 'n sagte plekkie neem om die hele dag-handel idee, al is. So, soos, wat is jou strategie? Het jy 'n Bloomberg terminale? Wel, ek don & rsquo; t soos handel aandele wat baie nuus-afhanklike. Ek handel oor die tegniese Analyse van aandele. Het jy handel pennie aandele? O God, natuurlik nie. Nee, ek gaan na Yahoo Finansies elke oggend, dit is my ding. En dan gaan ek na my verhandelingsplatform [Scottrade] en doen die tegniese dinge in daar.


No comments:

Post a Comment